Умови гарантійного обслуговування

   На напівпромислові спліт-системи Idea надається гарантія 3 роки (36 місяців), на побутові спліт-системи 5 років (60 місяців), на мобільні кондиціонери один рік (12 місяців).

   Умовою гарантії є проведення щорічного технічного обслуговування (ТО), яке має здійснюватись профільними фахівцями. Після виконання сервісних робіт у гарантійному талоні обов'язково має ставитися відмітка з такими даними:

  • -дата проведення ТО;
  • -ким було проведено ТО;
  • -телефон зворотного зв'язку.

 

  1. Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності товарного чека (рахунка-фактури) і заповненого, проштампованого (у відповідних полях) гарантійного талона, що входить у комплект виробу.
  2. Продавець знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену від використання виробу людям, домашнім тваринам, майну у випадку, якщо це відбулося в результаті недотримання правил і умов експлуатації виробу, а також умисних або необережних дій споживача чи третіх осіб.
  3. Продавець залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні в наступних випадках:

    • у гарантійному талоні відсутня повна і докладна інформація в пунктах №1-№15, а також печатки або штампів фірми продавця. (Прізвище, Ім’я, По батькові, назви міст, вулиць вказується повністю, наявність контактних телефонів покупця, майстра-установника обов’язкова);
    • виріб експлуатувався з порушеннями правил і умов експлуатації, викладених в Інструкції з експлуатації;
    • виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
    • якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, не передбаченими «Виробником»;
    • ушкодження, які викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;
    • якщо виріб одержав ушкодження, що викликані невідповідністю живлячої напруги Державним Технічним стандартам;
    • ушкодження, які викликані в результаті використання не сертифікованих, неякісних або невідповідних для даної моделі кондиціонера, кабелів живлення, витратних матеріалів;
    • установка, запуск виробу в експлуатацію і його сервісне обслуговування проводилися фахівцями не уповноваженого сервісного центру або не дилерською чи пов’язаною з нею організацією;
    • якщо споживач не проводив сервісного обслуговування виробу протягом 12 місяців, з моменту установки чи запуску виробу в експлуатацію, або з моменту останнього сервісного обслуговування (проводиться за рахунок споживача),
    • При проведенні сервісного обслуговування є обов’язковим заповнення відповідних корінців про проведене обслуговування в корінцях гарантійного талону;

    Придбаний Вами кондиціонер призначений для використання в побутових цілях. При використанні кондиціонера в промислових чи виробничих цілях, умови гарантійного та сервісного обслуговування визначаються окремо.

  4. Всі умови гарантійних зобов’язань діють в рамках закону «Про захист прав споживачів» та регулюються законодавством України.
  5. Продавець має право залучати підрядні організації (третіх осіб) для здійснення гарантійних зобов’язань.