Торгова марка Idea заснована в 2007 році, і на зараз виступає в якості постачальника широкого асортименту товарів, таких як: побутові кондиціонери, комерційні та промислові системи кондиціонування, теплові насоси, пристрої для очищення та зволоження повітря. Продукція Idea представлена в Україні, Молдові, Болгарії,.Сербії, Чорногорії та деяких інших.
Досвідчені інженерні фахівці мають можливість безпосередньо контролювати процес виробництва на кращих найбільших заводах Південно-Східної Азії. Для торгової марки Idea здійснюється розробка та тестування кліматичної техніки, а представники менеджменту кооперуються з провідними виробниками, що вдосконалюють найсучаснішу побутову кліматичну техніку. На заводах проводиться 100% контроль якості виробленої продукції, безпосередньо на етапах конвеєрного складання, та у лабораторіях повне тестування відібраних випадковим чином пристроїв.
За період 2007-2024 рр. компанії вдалося сконцентрувати вагомий інтелектуальний потенціал, у штаті компанії працюють досвідчені менеджери та інженери з профільною освітою, а також фахівці у галузі маркетингу та міжнародних продажів. Висококваліфіковане управління бізнес-процесами та професійний інженерний підхід створює надійний та сприятливий базис для розробки та виробництва високоякісного, надійного та популярного в своїх сегментах обладнання.
Кондиціонери та теплові насоси Idea вироблені із застосуванням найкращих компресорів GMCC, Gree, Hitachi (Highly), Panasonic, Copeland, Danfoss та інших комплектуючих всесвітньо відомих постачальників
У модельному ряді комерційних cистем Idea пропонуються моноблоки та спліт-системи різного типу та потужності, фанкойли, теплові насоси, у т.ч.теплові насоси з можливістю підключення до сонячних колекторів для нагрівання води, в проектах є постачання електротехнічного обладнання для резервного живлення та зарядних станцій для електротранспорту.
Основною метою Idea є створення та просування для широкого кола споживачів сучасних і технологічних рішень, які за якістю та своїми технічними перевагами мають бути краще аналогів на ринку, при цьому ціна має бути конкурентною.
Підходи до замовлення і створення продукції під торговою маркою Idea базуються на таких ключових принципах:
- новаторство
- надійність
- енергоефективність, енергозбереження
- екологічність виробів
- довіра покупця
- зручність для користувача та сервісного фахівця
- доступність
Запорука успіху Idea полягає у зрозумілій стратегії, постійній модернізації та оновленні модельних рядів продукції, розширенні сфер співпраці з новими партнерами, застосуванні кращих та сучасних технологій. Девіз компанії «Зробимо світ краще разом з Вами!»